Minőségi irodaszerekre minden vállalkozásnak szüksége van.

Persze ez nem egy bonyolult feladat, de nagyon bosszantó tud lenni, ha minden héten többször is fel kell keresnünk a papírboltot vagy az irodaszer ellátót pár apróság miatt, mert épp kifogyott. Hogy az ilyen kellemetlenségektől megkíméljük magunkat, nem kell mást tennünk, mint előre gondolkodnunk. Először is érdemes egy megbízható irodaszer beszállítót keresni, ahol céges ügyfélként egyedi ajánlatot és kedvezményeket is kaphatunk.

irodaszerek

Hogyan érdemes csinálni?

Hogy pontosan tudjuk, mire is lesz szükségünk a hónapban, érdemes listát vezetni arról, hogy milyen termékeket szoktunk vásárolni, és ezekből mennyi szokott fogyni havonta. Így könnyebben meg tudjuk határozni, mire lehet szükségünk, és előre be tudunk szerezni mindent. Nem lesz más dolgunk, mint a hónap elején, vagy akár heti szinten leadni a szükséges irodaszerek listáját a beszállítónak, ők pedig kiszállítják a címünkre, vagyis még a sorban állást is megspórolhatjuk magunknak.

Lista az irodaszer beszerzéshez

De mire is lehet szükségünk egy irodába? Minden apróságra érdemes gondolni, mert bár a kollégák biztosan meglesznek posztit nélkül, de boríték nélkül már nem biztos. Ha van egy listánk, akkor csak át kell futnunk, így könnyedén kideríthetjük, miből kell újat rendelnünk. Kezdjük a listát a nyomtatással és a papíráruval, azután jöhetnek a borítékok és a csomagoláshoz szükséges anyagok. Gondoljunk a rendszerezéshez szükséges irodaszerekre, végül az írószerekre is. Ha vannak irodai kisgépek, ezeket is vegyük számításba.