Cégellátás teljes körűen

Egy kézben tartjuk minden beszerzését!

cégellátás - Nextdigital ügyvezető, Ördög Richárd

Cégellátás a maximumon

Önnek miben segíthetünk?

  • informatikai eszközbeszerzés
  • nyomtató és irodatechnikai eszközök beszerzése
  • kellékanyagok beszerzése
  • létesítményüzemeltetési termékek beszállítása
  • weboldal készítés
  • nyomdai munkák teljes körű lebonyolítása
  • marketing szolgáltatások
  • irodaszer és papíráru beszállítása, egyedi árakon, cégre szabva

Mindent egy helyről –
Ez a Nextdigital!

Cégellátás - kapcsolatfelvétel 24 órán belül!

Kiszállítás 48 órán belül!

Megoldást kínálunk meglévő és leendő partnereinknek, hogy kényelmesen, könnyedén, egy beszállító segítségével beszerezhessék a vállalkozásuk működéséhez szükséges eszközeiket.

Legyen az akár irodaszer, nyomtató kellékanyag, nyomdai kiadványok, reklámajándék vagy éppen létesítményüzemeltetési termék.

Egyedi árakon dolgozunk cégre szabva, melyre garanciát és ár tartást vállalunk.

Országos, gyors kiszállításunk segítségével 48 órán belül teljesítjük a megrendelt termékek kiszállítását. Lépjen velünk kapcsolatba és kérjen árajánlatot kötelezettségek nélkül!

cégellátás minőségi irodaszer

Minőségi cégellátás

15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk a kereskedelem és cégellátás területén. Elsődleges célunk a széles vásárlói réteg kiszolgálása. Minőségi szolgáltatást nyújtunk az árajánlatkéréstől egészen a megrendelt áruk kiszállításáig.
A minőség nálunk az első helyen szerepel, így nem kell aggódnia, az általunk szállított termékek teljesítik majd az Ön elvárásait, igényeit.

Mindent egy helyről, idő, energia és pénz megtakarítással!

Válasszon minket, meglátja hosszú távon meghozza gyümölcsét. Spóroljon pénzt és időt azzal, hogy csupán egy megbízható beszállító végzi a vállalkozásához szükséges eszközök beszerzését. Ezzel mi levesszük a válláról a megfelelő partnerek felkutatásának terhét.

cégellátás teljes körűen

A modern vállalkozások stratégiai partnere
a cégellátásban is a NextDigital!

cégellátás közös munka menete

A közös munka menete

Leendő és meglévő partnereink árajánlatkéréseit igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül kidolgozva visszaküldeni, kedvező árakkal ellátva. A kiadott árakat igyekszünk hosszú távon tartani, melyet csak a valuta árfolyam befolyásolhat. Tenderek esetén akár éves ár tartást is biztosítani tudunk!
Ez a határidő függ a megrendelni kívánt termékek számától, de általában 1-2 napon belül jelentkezünk elkészült ajánlatunkkal. Igyekszünk egyedi igényekre is megoldást találni.
A termékek megrendelését követően, a kiszállítás 24-48 órán belül megtörténik, mely országosan díjtalan.
Partnereink választhatnak, utánvétes, előre utalásos és egyedi megállapodás alapján 8, 15 és 30 napos átutalásos fizetési módjaink közül.

Mindenre jut idő!

Hatékonyság

Mi segítünk abban, hogy időt és energiát spóroljon, amit vállalkozása más területein akár tovább kamatoztathat. Ne pazarolja az idejét, válasszon minket, és kapjon meg mindent kényelmesen egy helyről, amire csak szüksége van vállalkozása adminisztratív működésének fenntartásához.
Gondoljon bele, milyen előnyökkel jár, ha nem kell minden egyes alkalommal újabb beszállító után keresgélnie.
Mi nem engedjük el az Ön kezét, cégellátást kínálunk magas színvonalon!

Cégellátás - kapcsolatfelvétel 24 órán belül!